هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: نیمی از جامعه بسکتبال به عملکرد رئیس هیئت نقد دارند و باید برای 4 سال آینده هیئت، در این زمینه تغییر رویه صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سلطان‌حسینی روز سه شنبه  در مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان اصفهان با اشاره به شایعه حمایت وی از برخی کاندیداهای تصدی پست ریاست هیئت بسکتبال استان اصفهان اظهار داشت: در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر تماس من با برخی گزینه‌های تصدی ریاست هیئت بسکتبال استان وجود داشت اما این شایعات صحت نداشته و اصلا صحیح نیست.

وی افزود: به نظر من جامعه بسکتبال از افرادی بهره می‌برد که به خوبی می‌توانند تشخیص دهند کدام شخص می‌تواند به سود ورزش استان باشد و نیازی نیست که من در این زمینه دخالتی داشته باشم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه من تنها برای انصراف پاکروان از حضور در انتخابات دخالت کردم، افزود: به نظر من کسانی که در اداره‌کل حضور دارند نباید در رشته‌های مختلف وارد هیئت‌ها شوند، به همین دلیل پاکروان از این کار انصراف داد.

وی با اشاره به انتقادات رضایی، کاندیدای تصدی پست ریاست هیئت بسکتبال استان بیان داشت: من نباید درباره عملکرد گذشتگان نظر دهم اما هیئت‌ها باید بهتر از این شده و شرایط آنها باید بهبود پیدا کند اما به هر حال در انتخابات امروز، اختلاف فرد انتخاب شده با فرد بعد از آن بسیار اندک بود.

سلطان‌حسینی ادامه داد: این رأی نشان می‌دهد که 50 درصد از مجمع هیئت بسکتبال استان اصفهان نسبت به عملکرد صادق‌زاده، رئیس این هیئت انتقاد دارند و به نظر من او باید در 4 سال آینده، در کار خود تغییر رویه ایجاد کند اما من هرگز حرفی نزدم که حتی یک رأی در این انتخابات تغییر کند.

وی با بیان اینکه اصلاح برنامه‌ها باید در دستور کار رئیس هیئت قرار گیرد، گفت: بدون شک اگر مشکلی در فعالیت‌های صادق‌زاده به وجود آید، من با وی برخورد کرده و به او تذکرات لازم را می‌دهم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه منتقدان باید در ورزش استان حضور داشته باشند، گفت: بسیاری از افراد منتقد، دلسوز ورزش هستند و باید کاری کنیم که آنها در ورزش حضور داشته و انتقادات سازنده داشته باشند.




برچسب‌ها: اخبار هیئت ها,
[ چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393 ] [ 15:41 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 162
بازدید کل : 178607
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar